Yabancı Dil Eğitimi
Öğrencilerimizin dünyayı ve farklı bakış açılarını daha iyi tanımaları, anlamaları ve hoşgörü geliştirmeleri, kültürel gelişimlerini hızlandırmaları ve kültürler arasındaki farklılıkları keşfetmelerinde yabancı dil eğitimi oldukça önemlidir.
Öğrencilerin bireysel farklılıkları ve öğrenme şekilleri göz önünde bulundurularak hazırlanan programımızda dinlediğini anlama, kendini yazılı ve sözlü ifade etme, okuduğunu anlama, bir hikâyeyi ya da diyaloğu canlandırma çalışmaları yapılır.
Dil öğrenimi dili sevmekle başlar. Dersler oyun, şarkı, dramatizasyon ve proje çalışmalarıyla eğlenceli ve renkli hale getirilir. Kullanılan ders araç gereçleri ve öğretim materyalleri öğrencilerin görsel, işitsel ve dokunsal zeka gereksinmeleri dikkate alınarak özgün şekilde hazırlanır.
İngilizce derslerimiz yabancı öğretmenlerle desteklenmektedir. Böylelikle öğrencilerin, öğrendikleri dilin kültürünü tanımaları da hedeflenir.
Okulumuz öğrencileri yabancı dilde kendilerini sınamak, bilgi düzeylerini ölçmek üzere Cambridge Üniversitesi tarafından hazırlanan ve dünya çapında uygulanan ESOL sınavlarına katılmakta ve önemli başarılara imza atmaktadırlar.
3.sınıf öğrencilerimiz “Starters”, 4.sınıf öğrencilerimiz “Movers” sınavlarına katılarak İngilizce yeterlilik düzeylerini ölçer ve uluslararası geçerliliği bulunan bir sertifikaya sahip olur. Dönem içerisinde bu sınavlara yönelik çalışmalar yapılmaktadır.
İkinci yabancı dil eğitimine İngilizce konuşma, okuma, anlama ve yazılı anlatım beceri alanlarında temel bir yapı oluşturulduktan sonra başlanılmaktadır. Dolayısıyla Almanca ve Fransızca ikinci yabancı dil olarak ilkokul 2.sınıftan itibaren öğrencilerimize sunulmaktadır. Almanca ve Fransızca dersleriyle öğrencilerimizin küresel dünyada yer alabilmeleri ve uluslararası platformlarda yaşam boyu öğrenen bireyler olmaları amaçlanır.
Öğrencilerin yabancı dili kullanabileceği durumlar (seyahat, tanımlama, bilgi isteme, kabul ya da reddi bildiren durumlar) ve konuşma ihtiyacı duyacağı konular (kimlik, eğitim, alışveriş, ilgi alanları) müfredatı oluşturmaktadır.
Genellikle projeye dayalı (task-based), interaktif ve öğrenci merkezli etkinlikler kullanılmaktadır. Hiçbir yaklaşım tek başına yeterli olmadığından diğer dil öğretim yaklaşımlarından da yararlanılmaktadır.
4th Graders MY BOOK REPORT indirmek için Tıklayınız...
3rd Graders MY BOOK REPORT İndirmek için Tıklayınız...
2nd Graders MY BOOK REPORT indirmek için Tıklayınız...
1st GRADERS NEWSLETTER VOL1 İndirmek için Tıklayınız...
1A NEWSLETTER VOL 2 İndirmek için Tıklayınız...
1B NEWSLETTER VOL 2 İndirmek için Tıklayınız...